Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite. Consolidarea poziției globale Honda ca marcă premium, culoarea Aquamarine Silver și noul stil agresiv, mai puternic, introduc o nouă generație de motoare Honda.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite. Consolidarea poziției globale Honda ca marcă premium, culoarea Aquamarine Silver și noul stil agresiv, mai puternic, introduc o nouă generație de motoare Honda.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF250D dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF225D dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF225D dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF225D dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât zgomotul jetului provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai tare decât zgomotul produs de motor!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF225D dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât zgomotul jetului provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai tare decât zgomotul produs de motor!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF225D dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Motorul Honda BF20DK3 cu tilt asistat hidraulic ofera inovatii fara precedent intr-un “ambalaj” compact si puternic si este optiunea perfecta de motorizare pentru barci de aluminiu si gonflabile intre 3 si 4.5m.
Motorul Honda BF20DK3 cu tilt asistat hidraulic ofera inovatii fara precedent intr-un “ambalaj” compact si puternic si este optiunea perfecta de motorizare pentru barci de aluminiu si gonflabile intre 3 si 4.5m.
Timp de 14 zile poti opta pentru inlocuirea sau returnarea produselor.
Pentru comenzi cu o valoare mai mare de 299 de lei, livrarea este gratuita, oriunde in tara!*
Plata online cu cardul bancar in conditii de securitate la cele mai inalte standarde.
Copyright © 2015-2024. HobbyMall – Free Time Accesories