Noul motor Tohatsu de 20CP cu injecție electronică de combustibil (EFI) este o alegere excelentă pentru o mare varietate de barci fiind si cel mai ușor motor din clasa sa de putere. Injecția electronică de combustibil fără baterie de 20 CP în patru timpi are un cuplu excepțional și viteză maximă, cu vibrații reduse.
Noul motor Tohatsu de 20CP cu injecție electronică de combustibil (EFI) este o alegere excelentă pentru o mare varietate de barci fiind si cel mai ușor motor din clasa sa de putere. Injecția electronică de combustibil fără baterie de 20 CP în patru timpi are un cuplu excepțional și viteză maximă, cu vibrații reduse.
Noul motor Tohatsu de 20CP cu injecție electronică de combustibil (EFI) este o alegere excelentă pentru o mare varietate de barci fiind si cel mai ușor motor din clasa sa de putere. Injecția electronică de combustibil fără baterie de 20 CP în patru timpi are un cuplu excepțional și viteză maximă, cu vibrații reduse.
Noul motor Tohatsu de 20CP cu injecție electronică de combustibil (EFI) este o alegere excelentă pentru o mare varietate de barci fiind si cel mai ușor motor din clasa sa de putere. Injecția electronică de combustibil fără baterie de 20 CP în patru timpi are un cuplu excepțional și viteză maximă, cu vibrații reduse.
Noul motor Tohatsu de 20CP cu injecție electronică de combustibil (EFI) este o alegere excelentă pentru o mare varietate de barci fiind si cel mai ușor motor din clasa sa de putere. Injecția electronică de combustibil fără baterie de 20 CP în patru timpi are un cuplu excepțional și viteză maximă, cu vibrații reduse.
Noul motor Tohatsu de 20CP cu injecție electronică de combustibil (EFI) este o alegere excelentă pentru o mare varietate de barci fiind si cel mai ușor motor din clasa sa de putere. Injecția electronică de combustibil fără baterie de 20 CP în patru timpi are un cuplu excepțional și viteză maximă, cu vibrații reduse.
Noul motor Tohatsu de 20CP cu injecție electronică de combustibil (EFI) este o alegere excelentă pentru o mare varietate de barci fiind si cel mai ușor motor din clasa sa de putere. Injecția electronică de combustibil fără baterie de 20 CP în patru timpi are un cuplu excepțional și viteză maximă, cu vibrații reduse.
Noul motor Tohatsu de 20CP cu injecție electronică de combustibil (EFI) este o alegere excelentă pentru o mare varietate de barci fiind si cel mai ușor motor din clasa sa de putere. Injecția electronică de combustibil fără baterie de 20 CP în patru timpi are un cuplu excepțional și viteză maximă, cu vibrații reduse.
Noul motor Tohatsu de 20CP cu injecție electronică de combustibil (EFI) este o alegere excelentă pentru o mare varietate de barci fiind si cel mai ușor motor din clasa sa de putere. Injecția electronică de combustibil fără baterie de 20 CP în patru timpi are un cuplu excepțional și viteză maximă, cu vibrații reduse.
Noul motor Tohatsu de 20CP cu injecție electronică de combustibil (EFI) este o alegere excelentă pentru o mare varietate de barci fiind si cel mai ușor motor din clasa sa de putere. Injecția electronică de combustibil fără baterie de 20 CP în patru timpi are un cuplu excepțional și viteză maximă, cu vibrații reduse.
Noul motor Tohatsu de 20CP cu injecție electronică de combustibil (EFI) este o alegere excelentă pentru o mare varietate de barci fiind si cel mai ușor motor din clasa sa de putere. Injecția electronică de combustibil fără baterie de 20 CP în patru timpi are un cuplu excepțional și viteză maximă, cu vibrații reduse.
Motor termic YAMAHA F20G WHS 20CP, EFI, cizma scurta - Acest motor versatil cu doi cilindri, în 4 timpi, îmbină puterea şi viteza de răspuns, oferindu-vă o deplasare foarte lină. Consumul excepţional de redus înseamnă şi un impact mai scăzut asupra mediului, cu emisii de gaze de eşapament reduse la minim.
Motor termic YAMAHA F20G MHL 20CP, EFI, cizma lunga - Acest motor versatil cu doi cilindri, în 4 timpi, îmbină puterea şi viteza de răspuns, oferindu-vă o deplasare foarte lină. Consumul excepţional de redus înseamnă şi un impact mai scăzut asupra mediului, cu emisii de gaze de eşapament reduse la minim.
Motor termic YAMAHA F20G MHS 20CP, EFI, cizma scurta - Acest motor versatil cu doi cilindri, în 4 timpi, îmbină puterea şi viteza de răspuns, oferindu-vă o deplasare foarte lină. Consumul excepţional de redus înseamnă şi un impact mai scăzut asupra mediului, cu emisii de gaze de eşapament reduse la minim.
Motor termic YAMAHA F20G MHL 20CP, EFI, cizma lunga - Acest motor versatil cu doi cilindri, în 4 timpi, îmbină puterea şi viteza de răspuns, oferindu-vă o deplasare foarte lină. Consumul excepţional de redus înseamnă şi un impact mai scăzut asupra mediului, cu emisii de gaze de eşapament reduse la minim.
Motor termic YAMAHA F20G ES 20CP, EFI, cizma scurta - Acest motor versatil cu doi cilindri, în 4 timpi, îmbină puterea şi viteza de răspuns, oferindu-vă o deplasare foarte lină. Consumul excepţional de redus înseamnă şi un impact mai scăzut asupra mediului, cu emisii de gaze de eşapament reduse la minim.
Motor termic YAMAHA F20G EPS 20CP, EFI, cizma scurta - Acest motor versatil cu doi cilindri, în 4 timpi, îmbină puterea şi viteza de răspuns, oferindu-vă o deplasare foarte lină. Consumul excepţional de redus înseamnă şi un impact mai scăzut asupra mediului, cu emisii de gaze de eşapament reduse la minim.
Motor termic YAMAHA F20G EPL 20CP, EFI, cizma lunga - Acest motor versatil cu doi cilindri, în 4 timpi, îmbină puterea şi viteza de răspuns, oferindu-vă o deplasare foarte lină. Consumul excepţional de redus înseamnă şi un impact mai scăzut asupra mediului, cu emisii de gaze de eşapament reduse la minim.
Motor termic YAMAHA F20G EL 20CP, EFI, cizma lunga - Acest motor versatil cu doi cilindri, în 4 timpi, îmbină puterea şi viteza de răspuns, oferindu-vă o deplasare foarte lină. Consumul excepţional de redus înseamnă şi un impact mai scăzut asupra mediului, cu emisii de gaze de eşapament reduse la minim.
Motorul Honda BF20DK3 cu tilt asistat hidraulic ofera inovatii fara precedent intr-un “ambalaj” compact si puternic si este optiunea perfecta de motorizare pentru barci de aluminiu si gonflabile intre 3 si 4.5m.
Motorul Honda BF20DK3 cu tilt asistat hidraulic ofera inovatii fara precedent intr-un “ambalaj” compact si puternic si este optiunea perfecta de motorizare pentru barci de aluminiu si gonflabile intre 3 si 4.5m.
Honda BF20 ofera inovatii fara precedent intr-un “ambalaj” compact si puternic si este optiunea perfecta de motorizare pentru barci de aluminiu si gonflabile intre 3 si 4.5 m.
Honda BF20 ofera inovatii fara precedent intr-un “ambalaj” compact si puternic si este optiunea perfecta de motorizare pentru barci de aluminiu si gonflabile intre 3 si 4.5 m.
Honda BF20 ofera inovatii fara precedent intr-un “ambalaj” compact si puternic si este optiunea perfecta de motorizare pentru barci de aluminiu si gonflabile intre 3 si 4.5 m. Motorul vine cu optiunea de ridicare asistata cu amortizor cu gaz si este usor de transportat fiind dotat cu un maner de transport ergonomic, pliabil.
Timp de 14 zile poti opta pentru inlocuirea sau returnarea produselor.
Pentru comenzi cu o valoare mai mare de 299 de lei, livrarea este gratuita, oriunde in tara!*
Plata online cu cardul bancar in conditii de securitate la cele mai inalte standarde.
Copyright © 2015-2024. HobbyMall – Free Time Accesories