Motorul de 30 CP este mare la cuplu si la rezistenta, cu vibratii minime si economie mare de combustibil. O optiune excelenta pentru pescuit, silentiosul si eficientul motor in 4 timpi functioneaza cu benzina fara plumb, asa cu nu aveti parte de gaze de esapament care sa va strice bucuria pe apa.
Motorul de 30 CP este mare la cuplu si la rezistenta, cu vibratii minime si economie mare de combustibil. O optiune excelenta pentru pescuit, silentiosul si eficientul motor in 4 timpi functioneaza cu benzina fara plumb, asa cu nu aveti parte de gaze de esapament care sa va strice bucuria pe apa.
Motorul de 30 CP este mare la cuplu si la rezistenta, cu vibratii minime si economie mare de combustibil. O optiune excelenta pentru pescuit, silentiosul si eficientul motor in 4 timpi functioneaza cu benzina fara plumb, asa cu nu aveti parte de gaze de esapament care sa va strice bucuria pe apa.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite. Consolidarea poziției globale Honda ca marcă premium, culoarea Aquamarine Silver și noul stil agresiv, mai puternic, introduc o nouă generație de motoare Honda.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite. Consolidarea poziției globale Honda ca marcă premium, culoarea Aquamarine Silver și noul stil agresiv, mai puternic, introduc o nouă generație de motoare Honda.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF250D dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Noul model Honda BF250D combină un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanțe deosebite.
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF225D dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF225D dispune de VTEC™ pentru o funcționare silentioasa și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC™ oferă ralanti lin și atât de silentios, încât jetul provenit din sistemul de racire care lovește suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Timp de 14 zile poti opta pentru inlocuirea sau returnarea produselor.
Pentru comenzi cu o valoare mai mare de 299 de lei, livrarea este gratuita, oriunde in tara!*
Plata online cu cardul bancar in conditii de securitate la cele mai inalte standarde.
Copyright © 2015-2024. HobbyMall – Free Time Accesories