Noul model Honda BF250D combinÄ un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanČe deosebite. Consolidarea poziČiei globale Honda ca marcÄ premium, culoarea Aquamarine Silver Či noul stil agresiv, mai puternic, introduc o nouÄ generaČie de motoare Honda.
Noul model Honda BF250D combinÄ un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanČe deosebite.
Noul model Honda BF250D combinÄ un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanČe deosebite.
Noul model Honda BF250D combinÄ un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanČe deosebite. Consolidarea poziČiei globale Honda ca marcÄ premium, culoarea Aquamarine Silver Či noul stil agresiv, mai puternic, introduc o nouÄ generaČie de motoare Honda.
Noul model Honda BF250D combinÄ un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanČe deosebite.
Noul model Honda BF250D combinÄ un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanČe deosebite.
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF250D dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât jetul provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Noul model Honda BF250D combinÄ un motor puternic SOHC V6 3.6L EFI cu un sistem direct de admisie a aerului, primul din lume, pentru performanČe deosebite.
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF225D dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât jetul provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât jetul provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât jetul provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât jetul provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF225D dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât jetul provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât jetul provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât jetul provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât jetul provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF225D dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât jetul provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât zgomotul jetului provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai tare decât zgomotul produs de motor!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF225D dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât jetul provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât zgomotul jetului provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai tare decât zgomotul produs de motor!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda BF225D dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât jetul provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Derivat din tehnologia folosita in Formula 1, Honda 225CP dispune de VTEC⢠pentru o funcČionare silentioasa Či eficientÄ din punct de vedere al consumului de combustibil. VTEC⢠oferÄ ralanti lin Či atât de silentios, ĂŽncât jetul provenit din sistemul de racire care loveČte suprafata apei este mai zgomotos decât motorul!
Motorul Honda BF20DK3 cu tilt asistat hidraulic ofera inovatii fara precedent intr-un âambalajâ compact si puternic si este optiunea perfecta de motorizare pentru barci de aluminiu si gonflabile intre 3 si 4.5m.
Motorul Honda BF20DK3 cu tilt asistat hidraulic ofera inovatii fara precedent intr-un âambalajâ compact si puternic si este optiunea perfecta de motorizare pentru barci de aluminiu si gonflabile intre 3 si 4.5m.
Timp de 14 zile poti opta pentru inlocuirea sau returnarea produselor.
Pentru comenzi cu o valoare mai mare de 299 de lei, livrarea este gratuita, oriunde in tara!*
Plata online cu cardul bancar in conditii de securitate la cele mai inalte standarde.
Copyright Š 2015-2024. HobbyMall â Free Time Accesories