Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin, fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin, fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin, fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin, fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin, fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Cablu electric marin, fabricat din cupru si acoperit cu PVC extra-izolant. In conformitate cu standardele CEI 20-22 20-22II si CEI 20-371 si cu DIRECTIVA UE 2011/95/CE. Ignifug și rezistent la ulei (vă rugăm să rețineți: cablul din camera mașinilor trebuie să fie obligatoriu rezistent la ulei).
Timp de 14 zile poti opta pentru inlocuirea sau returnarea produselor.
Pentru comenzi cu o valoare mai mare de 299 de lei, livrarea este gratuita, oriunde in tara!*
Plata online cu cardul bancar in conditii de securitate la cele mai inalte standarde.
Copyright © 2015-2024. HobbyMall – Free Time Accesories