Cum cumpar?

Puteti cumpara produsele noastre on-line urmand 3 pasi:

  • In momentul in care ati ales un produs si doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul "Adauga in cos". Veti fi apoi directionat automat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile.
  • Introduceti datele dumneavoastra personale si adresa de livrare a comenzii. Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti. Mai multe informatii sunt disponibile in rubrica "Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?". Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre www.hobbymall.ro, nici de catre EuPlătesc.ro. Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati numele si datele de contact ale persoanelor catre care se va face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda si livrare a produsului. Mai mult de atat, www.hobbymall.ro si EuPlătesc.ro nu vor putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dumneavoastra. Daca adresa de livrare nu este aceeasi cu adresa de facturare, indicati acest lucru prin selectarea meniului de la sfarsitul formularului. Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele alegand "Pasul urmator".
  • Introduceti datele despre credit/debit card: Daca ati ales metoda de plata "Card credit/debit" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele EuPlatesc, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul "3-D Secure" permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.

Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante despre comanda dumneavoastra. Aceste informatii le veti primi de asemenea si prin e-mail.

Efectuarea platii

Hobbymall.ro va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata pentru comenzile dumneavoastra:

  • Plata cu numerar, la sediul nostru
  • Plata cu cardul bancar, la sediul nostru (POS ING Bank)
  • Plata online cu cardul de credit/debit
  • Plata prin virament bancar (ordin de plata). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa solicitati trimiterea facturii proforme. Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul S.C. Allbuy International SRL. Produsele comandate vor fi rezervate timp de 72 ore. In cazul in care nu veti finaliza transferul bancar in 72 ore, comanda dvs va fi anulata.
  • Plata numerar ramburs. Cost serviciu ramburs 5 lei! Chitanta va fi emisa de catre transportatorul Fan Courier.

Plata online cu card bancar (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro)

Pe site-ul www.hobbymall.ro platile online cu card bancar sunt procesate prin intermediul EuPlătesc.ro

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Conditii de garantie

Toate produsele comercializate de www.HobbyMall.ro beneficiaza de garantie pe o perioada determinata, aceasta fiind mentionata in certificatul de garantie al fiecarui produs.

Unele produse pot beneficia de garantie extinsa contra cost, iar acest lucru va fi semnalat in pe pagina de comanda a acestora, si in cosul de cumparaturi.

Certificatele de garantie sunt conforme cu specificatiile producatorului sau importatorului si vor insoti produsele livrate clientilor.

In eventualitate defectarii produsului achizitionat in perioada de garantie din motive culpabile producatorului, incluzand aici defecte de proiectare, executie, sau folosirea de componenete necorespunzatoare, acesta va fi reparat sau schimbat conform certificatului de garantie emis de importator sau producator.

Pentru a putea fi acceptat pentru reparatii, produsul defect trebuie prezentat pentru depanare insotit de certificatul de garantie si factura de achizitie (bon sau chitanta, dupa caz);

Nu fac obiectul garantiei produsele ale caror defecte au fost generate de o terta parte, din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate; vanzatorul, producatorul sau distribuitorul nu isi asuma responsabilitatea in aceste cazuri;

Reclamatiile in legatura cu produsele achizitionate trebuie adresate direct emitatorului de certificat de garantie. 

Pentru lucrarile de service efectuate in perioada de garantie si care impun utilizarea de piese de schimb, producatorul sau distribuitorul va acorda un termen de garantie a carui durata va fi egala cu durata garantiei acordate de furnizorii pieselor de schimb respective.

Modalitati de livrare

Ridicarea produselor de la sediul nostru

Puteţi ridica produsele aferente comenzilor plasate online sau telefonic, de la sediul nostru din Bulevardul Theodor Pallady nr. 287, cladire 4A, etaj 1, sector 3, Bucuresti, de Luni până Vineri, în intervalul orar 9:30-17:30.

Atentie! Nu se pot ridica de la sediul HobbyMall.ro coletele mai mari de 10 kg sau cu dimensiuni mai mari de 60cm X 50cm X 30cm (Lungime X Latime X Inaltime).

Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate de la sediul nostru.

Daca aveti nevoie si de alte informatii decat cele afisate, colegii nostri de la Suport Clienti asteapta sa va preia apelul la unul dintre numerele: +40 733.187.110 - Vodafone sau +40 745.477.893 - Orange.

Livrare prin curier rapid

Hobbymall.ro garanteaza o livrare prompta si sigura a produselor comandate.

Livram coletele prin reteaua de curierat rapid Fan Courier, in toata Romania.

In cazul coletelor atipice sau cu greutate mai mare de 60 kg, transportul se va efectua prin curierat paletat, dupa achitarea produsului in avans.

Pentru comenzi cu o valoare mai mare de 299 de lei, livrarea este gratuita, in limita a 10 kg/ colet. Fiecare kilogram suplimentar va fi taxat cu 1 leu/kg (TVA inclus). Pentru produsele care depasesc limitele de distanta admise de curier sau dimensiunile normale (Lungime 60 cm/ Latime 50 cm/ Inaltime 30cm.), costul transportului va fi comunicat telefonic de catre operatorul HobbyMall.ro.

Costul livrarii comenzilor cu valoare mai mica de 299 lei este: 17 lei/ colet.

Pentru colete cu greutatea totala mai mare de 1 kg, se va percepe o taxa suplimentara de 1 leu/ kg.

Pentru produsele care depasesc limitele de distanta admise de curier sau dimensiunile normale (Lungime 60 cm/ Latime 50 cm/ Inaltime 30cm.), costul transportului va fi comunicat telefonic de catre operatorul HobbyMall.ro.

Incepand cu data de 1 Noiembrie 2018, livrarea Sambata devine optiune si va avea un tarif de 8,00 lei (TVA inclus). Acest cost se adauga costului de transport comunicat de catre operatorul HobbyMall.ro

Livrarea produselor se face în 24-48 ore în zonele de acoperire ale curierului (vezi lista mai jos!). Un agent al firmei de curierat vă va contacta pentru a vă livra coletul. Dacă livrarea produselor trebuie făcută în afara zonei de acoperire, curierul percepe o taxă de transport suplimentară, comunicată telefonic de unul din operatorii www.HobbyMall.ro în momentul confirmării comenzii.

Lista localitatiilor Fan Courier: https://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf
In perioadele foarte aglomerate pot exista intarzieri de pana la 48 ore, suplimentar celor din perioadele obisnuite!

La solicitarea HobbyMall.ro sau a curierului, clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.

In cazul in care clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre curier, a numarului comenzii.

Nici o cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata daca clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.

In cazul livrarii la locul de munca al clientului, caz in care curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta comanda.

Clientul va fi contactat telefonic de catre curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa mentionata in momentul validarii comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar convenit cu agentul curier, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat ulterior, doar cu acordul curierului.

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.

Prin semnarea bonului de livrare clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate.

Preturile de transport contin T.V.A.

Pentru mai multe detalii privind comanda dumneavoastra, nu ezitati in a ne contacta.

Daca adresa de destinatia nu este pe teritoriul Romaniei, avem posibilitatea de a livra ORIUNDE IN LUME in cel mai scurt timp.
Durata livrarii depinde de tara de destinatie, dar in general coletul poate ajunge la dumneavoastra in 3 - 7 zile lucratoare.

Dupa expedierea produselor, clientul va primi un email care contine detalii despre livrarea produselor. 

Comenzile receptionate pana la ora 15:00 pot fi expediate in aceeasi zi. Comenzile primite dupa aceasta ora vor fi procesate in ziua urmatoare. 

In cazul platilor prin virament bancar, livrarea decurge din momentul confirmarii in contul Allbuy International S.R.L. a platii contravalorii facturii proforme.

Ambalarea coletelor se face in cel mai profesional mod si cu materialele adecvate fiecarui produs in parte.

Atentie! Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii, in scris pe AWB, sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.