Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante despre comanda dumneavoastra. Aceste informatii le veti primi de asemenea si prin e-mail.
Plata online cu card bancar (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro)
Pe site-ul www.hobbymall.ro platile online cu card bancar sunt procesate prin intermediul EuPlătesc.ro
Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Toate produsele comercializate de www.HobbyMall.ro beneficiaza de garantie pe o perioada determinata, aceasta fiind mentionata in certificatul de garantie al fiecarui produs.
Unele produse pot beneficia de garantie extinsa contra cost, iar acest lucru va fi semnalat in pe pagina de comanda a acestora, si in cosul de cumparaturi.
Certificatele de garantie sunt conforme cu specificatiile producatorului sau importatorului si vor insoti produsele livrate clientilor.
In eventualitate defectarii produsului achizitionat in perioada de garantie din motive culpabile producatorului, incluzand aici defecte de proiectare, executie, sau folosirea de componenete necorespunzatoare, acesta va fi reparat sau schimbat conform certificatului de garantie emis de importator sau producator.
Pentru a putea fi acceptat pentru reparatii, produsul defect trebuie prezentat pentru depanare insotit de certificatul de garantie si factura de achizitie (bon sau chitanta, dupa caz);
Nu fac obiectul garantiei produsele ale caror defecte au fost generate de o terta parte, din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate; vanzatorul, producatorul sau distribuitorul nu isi asuma responsabilitatea in aceste cazuri;
Reclamatiile in legatura cu produsele achizitionate trebuie adresate direct emitatorului de certificat de garantie.
Pentru lucrarile de service efectuate in perioada de garantie si care impun utilizarea de piese de schimb, producatorul sau distribuitorul va acorda un termen de garantie a carui durata va fi egala cu durata garantiei acordate de furnizorii pieselor de schimb respective.
Puteţi ridica produsele aferente comenzilor plasate online sau telefonic, de la sediul nostru din Bulevardul Theodor Pallady nr. 287, cladire 4A, etaj 1, sector 3, Bucuresti, de Luni până Vineri, în intervalul orar 9:30-17:30.
Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate de la sediul nostru.
Daca aveti nevoie si de alte informatii decat cele afisate, colegii nostri de la Suport Clienti asteapta sa va preia apelul la unul dintre numerele: +40 733.187.110 - Vodafone sau +40 745.477.893 - Orange.
Hobbymall.ro garanteaza o livrare prompta si sigura a produselor comandate.
Livram coletele prin reteaua de curierat rapid Fan Courier, in toata Romania.
In cazul coletelor atipice sau cu greutate mai mare de 60 kg, transportul se va efectua prin curierat paletat, dupa achitarea produsului in avans.
Incepand cu data de 1 Noiembrie 2018, livrarea Sambata devine optiune si va avea un tarif de 8,00 lei (TVA inclus). Acest cost se adauga costului de transport comunicat de catre operatorul HobbyMall.ro
Livrarea produselor se face în 24-48 ore în zonele de acoperire ale curierului (vezi lista mai jos!). Un agent al firmei de curierat vă va contacta pentru a vă livra coletul. Dacă livrarea produselor trebuie făcută în afara zonei de acoperire, curierul percepe o taxă de transport suplimentară, comunicată telefonic de unul din operatorii www.HobbyMall.ro în momentul confirmării comenzii.
La solicitarea HobbyMall.ro sau a curierului, clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
In cazul in care clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre curier, a numarului comenzii.
Nici o cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata daca clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al clientului, caz in care curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de catre curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa mentionata in momentul validarii comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar convenit cu agentul curier, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat ulterior, doar cu acordul curierului.
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Prin semnarea bonului de livrare clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate.
Daca adresa de destinatia nu este pe teritoriul Romaniei, avem posibilitatea de a livra ORIUNDE IN LUME in cel mai scurt timp.
Durata livrarii depinde de tara de destinatie, dar in general coletul poate ajunge la dumneavoastra in 3 - 7 zile lucratoare.
Dupa expedierea produselor, clientul va primi un email care contine detalii despre livrarea produselor.
Comenzile receptionate pana la ora 15:00 pot fi expediate in aceeasi zi. Comenzile primite dupa aceasta ora vor fi procesate in ziua urmatoare.
In cazul platilor prin virament bancar, livrarea decurge din momentul confirmarii in contul Allbuy International S.R.L. a platii contravalorii facturii proforme.
Ambalarea coletelor se face in cel mai profesional mod si cu materialele adecvate fiecarui produs in parte.
Atentie! Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii, in scris pe AWB, sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Timp de 14 zile poti opta pentru inlocuirea sau returnarea produselor.
Pentru comenzi cu o valoare mai mare de 299 de lei, livrarea este gratuita, oriunde in tara!*
Plata online cu cardul bancar in conditii de securitate la cele mai inalte standarde.
Copyright © 2015-2024. HobbyMall – Free Time Accesories