849,00 lei
PRP:
Warning: Last items in stock!
Availability date:
DJI Care este un tip de asigurare furnizat direct de producătorul DJI și activat cu un cod de activare. DJI Care acoperă toate tipurile de daune care nu sunt cauzate de o
defecțiune sau o eroare a dronei sau a altor dispozitive DJI portabile, adică garanția de bază - DJI Care acoperă de ex. cădere din cauza unei erori de pilot, cădere din mână,
daune cauzate de apă etc. Singura cerință este să returnați dispozitivul deteriorat la service DJI.
Activarea codului este posibilă în termen de 48 de ore de la activarea dronei sau în 30 de zile de la activarea altor dispozitive portabile (seria de camere Osmo, seria de camere
Pocket, seria de stabilizatori Ronin).
Acest produs este un cod de activare pe care îl livrăm la adresa ta de e-mail împreună cu un link prin care activezi opțiunea DJI Care pentru dispozitivul tău. DJI Care este
conectat la dispozitivul dvs. prin numărul de serie al dispozitivului.
Codul de îngrijire DJI de un an (1 an) durează un an sau două înlocuiri de dispozitiv, oricare dintre acestea survine primul. Orice înlocuire a dispozitivului se plătește suplimentar
conform listei de prețuri DJI.
Codul DJI Care de doi ani (2 ani) durează doi ani sau trei înlocuiri de dispozitiv, oricare dintre acestea survine primul. Orice înlocuire a dispozitivului în perioada DJI Care este
plătită suplimentar conform listei de prețuri DJI.
Codul DJI Care + este un cod pentru a prelungi codul de un an DJI Care pentru încă un an. Condiția este ca durata primului cod să nu fi expirat și să fie disponibilă cel puțin o
dronă de înlocuire nefolosită.
Dispozitivul care vine în schimb este fie un dispozitiv nou, fie reparat „ca nou”. DJI Care acoperă numai dispozitivul fără accesorii. DJI Care pentru drone acoperă doar drona fără
telecomandă și alte echipamente.
Garantie | 24 luni |
Livrare prin curier rapid
Livrăm coletele prin rețeaua de curierat rapid Fan Courier, în toată Romania.
Livrarea produselor se face în 24-72 ore de la confirmarea comenzii în zonele de acoperire ale Fan Courier. Pentru localitățile care nu se află în aria de acoperire, Fan Courier va percepe o taxă suplimentară ce poate fi verificată aici. Taxa de transport suplimentară va fi comunicată telefonic de unul din operatorii HobbyMall.ro în momentul confirmării comenzii.
Costul livrării:
Pentru coletele care depăsesc dimensiunile standard admise de Fan Courier (Lungime 60 cm/Lățime 50 cm/Înălțime 30cm sau coletele care depăsesc 10kg), costul transportului va fi comunicat telefonic de către operatorul HobbyMall.ro în momentul confirmării comenzii, dacă va fi cazul.
Ridicare de la sediul Hobby Mall
Puteţi ridica comenzile de la sediul nostru din Bd. Theodor Pallady nr. 287, cladire 4A, etaj 1, sector 3, București, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00-18:00.
Nu se pot ridica de la sediul HobbyMall.ro coletele mai mari de 10 kg sau cu dimensiuni mai mari de 60cm X 50cm X 30cm (Lungime X Lățime X Înălțime).
Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate de la sediul nostru.
Modalități de plată:
Timp de 14 zile poti opta pentru inlocuirea sau returnarea produselor.
Pentru comenzi cu o valoare mai mare de 299 de lei, livrarea este gratuita, oriunde in tara!*
Plata online cu cardul bancar in conditii de securitate la cele mai inalte standarde.
Copyright © 2015-2024. HobbyMall – Free Time Accesories